onsdag 1 april 2009

Min andra rätt så skruttiga stuga som jag kallar Vita Huset trots att det är rött.

I Min andra rätt så skruttiga stuga ser det ut så här i ett litet hörn.
Meningen är att jag skulle renovera där.Kanske det blir av, när tid finns.
Det vet jag inte ännu. Jag är hus-samlare och nu har jag två gamla ruckel, eller halvruckel.
Dessutom så hjälper jag en god vän att rusta hans gamla hus.
Ja husgalenskapen är verkligen en rolig sysselsättning.
Gissa om folk undrade när en skylt kom upp ovanför dörren där det stod målat Vita Huset.
Nu har de slutat att undra de kallar det själva Vita Huset nu trots att det är helrött, kul eller hur.

1 kommentar:

  1. Så härlig blogg! Jag har bara tittat in i din andra. Underbara bilder. Vad fin vägg i din väns hus. Här vill jag titta in ofta. Kan vara kul med kontrast till den vita värld man lever i....
    Men det heter ju iallafall vita huset..
    Kram Cilla

    SvaraRadera